The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Thursday, August 4, 2011

Bila Bosan Di tengah malam RAmaDhaN :)

AAAA~ TOTALLY BORED ,
Eh~ mcm ne boley On9??
Sepatutnyer aku selalu bersilaturrahim sebelum tido~ But mlm nih xsempaT :)
So, i use the extra credit for On9 jup~ :) hee~
Bulan RAmaDhan ,
Indah giler, Ditambah dengan Rahmat Hujan , for sure laH tido adalah perkara yang terbaik kan :)
AKu pun Ingat nak tdo la jugak~ but aku rasa something x complete lagi~ aku selalunya membuat rutin2 yang sama setiap hari, disebabkan rutin nih la aku xbrape belajar~ sebab belajar bukan salah satu rutin aku ~ :D
BUt entah laH~ Kosong giler lak mlm nh~ hanya mampu keluar jup beli pensel warna and pencuci muka je~ bhahaha~ so, time to sleep lah~ aku skg jarang giler on9 doe~ disebabkan Broadband aku dipotong kerena aku xder WANG untuk membayarnya and xbelajar . sebab asyik on9 jer~ ader gak r RAHMAT dye~ ALHAMDULILAH~  Okey saudara and saudari~ SAyonara and Good night~ :)

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts