The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Monday, August 15, 2011

Aku Mau cintai kekurangan mu :)

Hee~Bertemu kembali ya :)
hee~ disaat begini ~ Trial STPM kian menjelma , membuat ku gugup ,
Xsanggup aku menghadapi kegelapan masa depan ku ,
Btw... ader satu lagu yg aku terjumpa mase terjah blog cikgu aku tadi~ macam kene dengan hati nyilu aku nh~

nih lirik dye -

Artist : Once
Lirik Lagu : Once - Aku Mau

Once - Aku Mau 

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu


Nie video lagu dye :)


lagu nie dedicate untuk my mucuk :) 

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts