The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Tuesday, May 24, 2011

Study , FUTSAL , SLEEP > EXAM = X_X

HAHA. Hari nie penat kaw kaw nyer~ 
1st skali pas balik skolah , AKu g skolah balik .
PEnat DOe , tertinggal Nota sastera Plak , 
kalau x amik , esok xjawab le jawapanyer.
So,aku pun start enjin kureta , g skolah balik , HUjan KOT.. lau x aku g nek moto ja la~ skuter murah aku nie~ 
Tapi dah hujan macam lebat je, 
Then g r , pastu aku rush balik umah r , dah bersemangat amik nota , engat na baca laH,
baru ja duduk, mmbe aku call, kunci dya ilang laK, dye kena g meeting , Then sebab mmbe nyer pasal , aku pun amik kunci aku g bawak dye g meeting kat dye nyer tmpat kurja~ ,
KAt TEPENG TUH~  hahaa.. layan~ 
Then sebab lama sgt , aku bLAH dulu r, 
balik , hehehe~ 
Pastu sampai2 rumah , dah kul 4 lebih dah~ NAK masuk Asar Dah pUN, aku puN get ready to Surau LAh, sebab waktu Asar kat surau aku xder orang ~ derang kerja~ so, aku g ler menyerU orang2 kampung Aku dengan LaungaN azaN, Xder sape gak yang DatanG.
Tapi xpa laH, tanggungjawab aku dah selesai r, xkan aku nak jd TABLIK kot g ketuk pintu rumah sorang2, nnt penyapu + penerajang kot yg sampai~ haha~ cz ak bukan orang warak pun  :) tp yg wajib kita wajibkan laH KAN :)
then lepas2 Asar tuh~ Check2 Hp ader Text , 
"MEN FUTSAL KUL 5 pm" 
Ades, LAYAN jer~ Lama x jogging , dapat men futsal pun jadi LAh~ peluH gak~ 
Hahaha~ g r sana~ TUnggu punya tunggu~ NAAAHH~ sorang ja aDa, dalam kul 5.30 baru mmbe aku datang , tu pun 6 orang jA, perKH~ mao tao r~ men 2 JAM , xder tukar2 PLAYER nyer~ GILA tuL~ hahaha~ 
DAh der TEAM budaK KE semua Atlet2 der~ BUDAK RUGBI + BUDAK SOcKEr.
Aku Men KAMPUNG je, Hanya Beralaskan LAtihan kutip kelapa sawit dan Stamina Seorang lelaki :) hahaha~ 
LayAN~ MEn R , PenAt Doe, Tapi 1 r , kesiaN kat satu mamat nie, Time dia nak rembat aku tahan je , mesti dia Rembat Kaki Aku, AKu xpe la, kaki dah kematu , xda rasa pa pun~ tp tgk dya terjengket2 , Aku serba salah gak r, bukan sekali , tetapi berkali2 , sampai next game dye chg player LA, YEr r~ Geng derang RAmai doe, SAtu KELAS derang BawaK.
HAHAHA~ 
Xnak cerita panjang R , DAH kul 1 a.m Dah nie.
Aku sempat SNAp 1 Pic Je, TU pun Gambar mmBe2 Aku :) sorry lA , AKu xhensem , Malu Nak PublisH muka :) hehe~ 
HAHA~ ESok ExaM LAk , DenGaN KEpeNatAN mcm GINi AKu MampU Wat Sikit je ULANG KAJI :) 
So, Moga2 Allah berkat LAh ilmu yang sedikit nih~ :) AMIN~ 
And GoodLuck kepada sesape yang amik Exam GAk sekejap lagi ~ :) 
YEAH!!  Esok KIta G pAnciNG iKAn PLAK kat LAKE :) YEAH!!
kthxbai, Assalamualaikum .

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts