The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Saturday, May 7, 2011

WEiii~ Hari nie Saptu dAh!!

Hahaha.. Saptu dah kan~ cepat nyer~ in couple a week is going to JUNE already ~ my bufday month~ hahaha~ sweet 20 la aku lepas nie :P

Tapi~ biler dah besat nie ~ sambut bufday xmacam dulu2 dah~
Dulu2 ~ selalu mak and abah aku bagi hadiah~ walaupun xder cake or sambutan pape~
Tapi dulu2 aku kecik lagi~ derang just bagi aku mainan la~ haha~ And kitorang xkaya~ so, dapat TORA ke JOJO or DenDang pun DAh excited abis r~ hahaha~
Then time aku form 2 , akak aku bagi Hand phone :) Nokia 3310 
rasa bangga abis r~ dulu2 sapa ada handphone semua market ,nmpak kaya~ Tapi aku xkaya pun , but sebab masa tuh akak aku kerja and Dia ada beli handphone baru.
so, aku dapat r handphone dya~ hehehehe~ 
THen time form 3 ,mak aku lak bagi handphone~Nokia 2100~ Ader color~ 
LAgi market~ Waahahaha~ 
RIak Sekejap r~ cz time tu mmbe2 aku duk guna  nokia 33sekupang lagi tp aku dah Update daH~  hahaha~ bley men game bounce ~ derang men snake lagi~ akakaka
BUt lepas dah nek menengah atas ~ aku dah mula berdikari ,and xder sape pun nak bagi hadiah~Mak and Abah aku just belanja mc'd je~ or pizza HUT ~
Till NOW~ sebab aku nie xder r pandai~ Xdapat Pun 8A PMR ,10A spm~ so, xder reason derang nak bagi hadiah bufday kat aku ~ Tapi xpe~ aku xder la kisah pun~ cz aku tao family aku jz sederhana~ And jz membazir je beli benda yang xpenting~ 
HAhaha~ xpe laH~ 
THen Aku daH abis Form 5~ AKu dapaT PLKN der~ Mao tao la ~ perasaan hambar dan kekecewaan amat lah terasa apabila send text check PLKL dye replay kat Aku TAHNIAH~ ape jadah TAHNIAH~ TAKZIAH je aku dapat dari membe2 aku~ 
Aaaa~ TensioN r~ cz Membe2 aku semua Dah nak kerja~ cari duit ~ aku still jd kambing dalam PLKN~ TP xper biler dah masuk tuh~ 
aku bley biasa kan diri and dapat ramai kawan~ siap ader budak TERBAIK PERAK lagi jd mmbe akU~ 11A SPM ~ jadi best friend laK~ 
Terbaik la ~ 
Haha~ Rindu laK aku KAt dye~ 
dye selalu ajak aku g Rumah dye kat Ipoh tu and g mandi kat tambun~ tapi aku 
selalu tolak peluang tu~ cz mmbe2 aku kat sinie pun banyak gak event time cuti~ 
and This MEI~ kitorang nak g Trip with NO CAR or moto ~ KItorang nak jadi traveller ~ nek bus je~ hehe~ And Camping~ YEAH~ biler lagi kan~ TIME muda2 mcm gini la kita EnjoY~ nnt kawin Enjoy ngan Isteri and anak2 je kaN~ Dah la AKu nak kawin AWAL.
HAHAHA~ 
PerkH~
HAha ~ MErapu giler aku nyer Post NIE~ semua aku cerita~ *BOSAN nyer pasaL la~ 
hahaha~ AKu nak TAip lagi nie~ 
huhu~ Korang tao x~ aku  nie ske wat benda pelik pelik tao~ 
NAk kata ~ aku nie ske wat benda baru~ wat experiment ka~ 
and PElingkup baranG.
haha~ Dari kecik sampai sekarang, biler apa benda rosak,atao ada masalah~ mesti Ahli keluarga aku cari aku~ 
cz sometime aku bley repair .
HAha~ masa kecik2 dulu aku ader buat BOT bermotor sendiri ~ guna Engine Kereta DasH~ yang deshikuro tu~ hahaha~ 
then body dye guna polystyrene. haha~ pastu men dalam kolah surau~ haha~ 
kerek gila~ 
and banyak gak la aku dah invent dalam usia aku nie~ wat speaker radio sendiri,
lampu tido sendiri, mcm2 gak la~ semua benda merapu and xda guna~ 
tapi mcm best r~ and semalam aku ader wat cooler laptop sendiri , hasil dari 
PC aku yang lama kat dalam store tuH~ haha~ 
jadigak r~ walaupun xbrapa berangin~ YEHA~ 
haha~ kay r ~ aku xnak taip daH~ aku nak baca buku lak r~ cz ~ SI COMEL aku mesti tgh stdy nie~ cz exam this Monday~ aku jer wat xkisah~ haha*bajek pandai~ CITT~
haha~ so, pape pun Enjoy korang nyer life sementara masih muda~ dun stressUP kaY~
Tapi jangan Lupa Solat or Wat kerja Amal~
Bersedekah xkan mengurangkan sedikit puN harta korang~
InsyAllah akan lagi bertambah ader la~ 
So, befday aku dah dekat nie ~ bersedekah la kat Aku kaY~ hahaha~ 
Bagi Handphone Nokia X3O2 pun jadi laH~ hahaha~ 
kAy2~ aku xnak panjangkan lagi POST aku nie coz korang pasti bosaN untuk membacanya~ (ader orang bace ke?)
hahaha~ Kay2~ Assalamualaikum~
Hidup sihat Tanpa Facebook and DadaH. 
(Facebook pun bagi orang addict jugak kan) 
hehe~ (weii ..sudah la tuH~) 
Jup2~ tadi aku ader jalan2 kat blog mmbe aku~~FerdauS~then jumpa benda nie ~ 
CUbe Try korang layaN video Nh~ BAngga Doe

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts