The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Monday, July 11, 2011

cerita tak bermakna :P

SUN HALO :) Benda nie dah lama jadi~ tp aku baru jumpa gambar nh ~ hehehe~
Subhanallah, sangat cantik dan HENSEM .. ops ~
hari nie kinda okey lah~ aku rasexla bosan tp still rasa kosong~ entah la~ RIndu pun ader.. caiITT~
btw aku sbnarnya xnak pun taip2~ aku egt na upload gambar-gambar je~ tp xpe lah~ bg mukadimah skit~



hahaha~ bajek macho laH~ puii~ aku lepak2 mcm nh je la~ selekeh~ aku xpandai sgt dressUP dressup nh ~ aku lebeh ske gaya yang slumber yaya~ :) 
Okey ~ ramai orang kata aku main gym biler tgk gambar nh~ aku xder r men gym ke apa~ cuma time nh aku lebeh kepada hard training~ and Free Style~ Aku sangat sayang FS nie~ dye wat aku kurang takut and confidence ~bhahaha~ I LOVE YOU FS(free style)*ader double meaning ea?
okey~

aku ader 1 gambar lagi tao~ tapi aku cari xjmpe la pulok~ gambar tu lagi nmpak aku gemuk~ hahaha~ tp skg dah kurus teruk~

mcm nh HAH~
kurus keding kaN~ caitt~ insya Allah lepas raya nie aku try bg gemuk badan aku balik~ heee~ skg aku da makin aktif untuk senaman balik~ sebab dulu ~ boley kata , badminton , futsal, bola, Freestyle, Parkour , martial Art , tiap-tiap hari aku men la~ but after aku BACK TO SCHOOL nie aku da syg slow untuk benda2 mcm th~ haiiizzz~
xpe la~ muda lagi~ btw mmbe aku sorang nie ader bercita2 nak kawin awal~ hahahaha~ dye nak kawin umur 26 ~ hahaha~ tp aku cakap aku lagi awal la~ 25 tahun~ ikut sunah~ :) heee~ bukan gatal tapi cita-cita. :) okey mmbe aku suro aku gunting rambut dye lak tgh2 hari nie~ caiiTT~

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts