The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Saturday, July 9, 2011

Hari yang BErtuaH~ *bertuahla sgt~

Okey~ aku rase hari nie mcm best pada permulaanyer~ :P
but its end after the afternoon~ firstly program dah xjd~ aku nak singgah kat skolah da xdapat~ ohhh~ xpe Alhamdulilah~
Hahaha~ then aku balik rumah aku tdo ~ egt na bgn dalam kul 2~ 3 pm solat Zohor~ then perrhhh~ bgun kul 5++ Astagfirullah~ terpaksa Qa'dO Zohor, But Alhamdulilah aku dapat jgk solat, then aku nak cari cacing ~ egt na g mancing la mlm nie~ okey~ fine ~ amik cangkul g blakang rumah cangkul nyer cangkul dapat dua ~ 3 ekor~ padahal dah lebeh 20kali aku cangkul tanah~ xpe~ Alhamdulilah~ dapat jgk~ okey fine tukar pot cangkuL~ then mcm ner ~ aku g blakang tandas extra aku yang kat blakang~ NAHHH~ p cangkul paip air~ bersembur air~ Alhamdulilah~ cangkul paip je~ kalau cangkul kaki xbersembur darah ~
haha~ then punya cuak~ aku g cari kedai hardware nak beli paip~ okey~ kat kamunting nyer kedai dah tutup~ cz da hampir magrib da pun~ g r jauh skit kat Masjid kamunting ~ Alhamdulilah~ bukak~ okey dengan TOP SPEED moto aku 110km/J aku pulang ~ NAHHHH~ bruuerrrr bueeerrRR~ minyak MOTO PLAK ABISSS~ Alhamdulilah~ nasib minyak moto abis~ Bukan accident ~ Then nasib baik kawan2 aku BAGUS2 ~ call2 xsampai 10min derang sampai bawak minyaK~ hehehe ~ THANK ALLAH Aku dapat muhasabah diri~ papepun semua ada hikmah~ :)
Btw~ we all weak and Imperfect ~ so, papepun Syukur je ~ ape yang terjadi semua ada hikmaH~ kalau orang buta ke pekak ke ~ derang dah kurang dosa~ yang buta xdapat tgk maksiat , yang pekak xdapat dengar fitnah aku mengumpat~ orang yang sakit kita Allah sayang sebab setiap kesakitan menghapuskan dosa~ so, Semua yang kita dapat baik atau buruk semua ada HIKMAH dye~ so, InsyaAllah ~ sesiapa yang dapat result kemaruk xder A or byk FAil ke~ semua Ada hikmah~ kawan aku yang BODOH fail SPM ape pun dapat gak kerja~ siap ada kereta~ aku yang belajar nie xda pape pun~ Rezeki bkn kat 1 tempat je~ okey lah~ aku nak g smbung cari cacing ~ sebab petang td aku xsempat~ okey bye~ :)

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts