The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Saturday, July 2, 2011

Hari Lari 1 Malaysia. Kat skolah aku pun ader !!

 The START~ nie time mula2 start la~ aku bru lepas balik mancing~
so, aku kinda Blurry then aku jd over Xcited la~ caIII~ hahaha~
 Bak kata orang Ramai~ Aku Legend *aku yg cakap ader laH~  tapi fasha lagi legend~ lari siap ader sUN glasses doe~
 NIe budak-budak yang aku slalu kacau~ derang nie Comel hahahah~ yg peluk tubuh tu name dye mcm nickname aku kat rumaH~ Adam jugak~ so, mcm lawak la~ biler orang panggil dye aku pun pandang jgk~ hahaha~
 NIe Anuar~ ANak BuaH Adam Hafiz ~ bhahaha~ derang nie gila2~ nama team futsal pun "RAKUS" memang rakus la pun~ CAIITTT~
oKey~ at the end ~ aku masuk tarik tali~ hehehe~ aku slalu xmasuk benda2 sukan kat skolah nie~ cz aku malu skit~ tp sebab atas permintaan ramai~ aku masuk la~ Legend~ masuk InsyaAllah la menang~ so, kitorang masuk Akhir~ lawan masa hari sukan nnt~ nak~ melecet ketiak aku~ nasib xtercabut bulu ketiak ~ hehehee~

So, aku nyer conclusion , memang TERBAIK lah ~ even kitorang xlari kat padang esplanet TEPENg tu~ kitorang still enjoy kat skolah sendiri~ YEAH~ + dapat 17 markah untuk korikulum~ and Bersama orang Tersayang :)  COmel dye hari nie ~ camera penuh gambar dye je~ ahaks~ :)
okey then , malas na tulis panjang2 ~ lenguh badan xabis lagi :) ~
daaa~

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts