The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Sunday, April 24, 2011

Hari nie AHAD Kan??

YeaH!! bangun-bangun Aku On lappy aku~ seperti biasa, then Time aku na buka Facebook, pastu aku baru teringat , aku da Promise xna bukak facebook sampai dapat persetujuaan kedua-dua pihak. Hahaha~ So, buka Blog je la~ HAHAHA~ 

Then, Serius hari Ahad aku jadi kekosongan , then aku terpaksa isi dengan melakukan kerja-kerja dan revision Bhahaha~ xcely aku xder la polon stdy pun hari nie~ aku wat sikit-sikit je tapi ader kemajuan dari hari-hari biasa la~ heee~ bangga dengan diri aku~ punya kusyuk wat kerja + tengah RIndu setenGAh mAti + Karaoke ikut youtube, dah pukul 4pm. wAAA~ terkejut gak la~ ahaks~ 
tHen AKu pun TerinGat KAt Bruce Lee daN KazuYa . 
 NIe la LaW .. Tp aku panggil Bruce Lee la~ gaya sama~ 

NIe KAzuYA YEaH~ dua2 nie Fav Character Aku lAH~ YEAH!!!



Aku G la Tpg SentRal Jup dengaN semaNgaT nak PukuL oraNG IkuT Arcade TEKKEN tu~ bhahaha~  Punya SemanGat la , Xnaik esculatoR tuH puN , Aku PanjaT tanGga JEr~ hahahaha~ naik punya NaiK~ akU TeNGOK2~ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ MesiN Tu ROSAK!!! peRKHHH!!! RAsa MacaM LemaH seManGat TeRus~ aaaaa~ Dah la Aku tengAh RinDU kAt SOme1 ~ BendA nie laK RosAK` , CUmA mesIn tu Je PEnGUBAt RinDU Aku KAt dYe seLaiN tGK BInTaNG MAlAM2 ~ THen AKu puN TuRun And DudUk CAnGkUNG kat DEpaN cenima TUh MacaM Baru LepaS kenA RejecT ngaN AWeK~ aaaaa~ BUt Aku XputuS asa~ 
Aku G food court TesCO makaN Maggie GoreNG (sedap + BanyaK +Special) sebab Tauke dye mmbe aku ~ hehehehe~ Untung Gak BanyaK kawan nIE :) okey~ tHEn after Aku mAkan aku g naik Balik UntuK Check da Okey ke X~ SEkali laGi aku KEcewa~ aaaaaHHHH~ Xpe2 jimaT skit DuiT Aku~ aku dah PerunTukkaN RM2 untuk dihabiSkan KAt situ~ so, aKu ader Duit Lebeh r Skg nie :) yeaH~ Alhamdulilah~ aku xder bazir~ ader hikmaH gak La~ :) 
Tapi sEbaB dah saMpai SiTU aku Pun MAin La Street Fighter Vs MArvels 

 WalaUpuN BOsaN~ aku mEN je LA~ MArvels VS CAPCOM NIe~

~ LayaN Jer R ~ walaUpun BosAN~ :) 
HAHaha~ tHeN Aku Balik DEnGan SediKit KepenaTan r~ hhahaha~ Balik PUn Aku XwaT pe ~ selaiN meNgaDAp BloG si Dye And Stdy~ aaaHHH~ Baru Rasa macaM Candidate STPM~ bhahahaha~ 
Kay Aaaa~ aku Na SmbUNG selaK buKU~ tu je Yg Aku mAmPU~ :) selaIN MELUKIS MASTER PIECE :) hehehe~

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts