The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Wednesday, April 20, 2011

Xsangka ramai orang Jeles KAt AKU

Haha .. Aku rasa mcm lawak la~ 

Aku da Prasan lama da benda nie~
Sebab aku slalu selisih ngan budak tu je aku dengar suara sumbang~ aku ngan mmbe aku coll je r~  haha~ we are Matured ~ :) 
Yer r ~ lagi pun skolah oranG~ bTw ~ entaH nape derang XpuaS ati entah la~
nak kata Hensem ~ xder la~ *tp hensem la dari budak yg duk wat ayat sumbang TU~ bhaha Aku syukur r~ Allah cipta aku jadi rupa macam gini~ xhensem and xBuruK~ :)  sedap mate memandang je~ :) Anyways aku bukan NAK UP diri aku kat sini~ cuma~ Chill la~
Xyah r cakap belakang2 kan~ Datang Jumpa aku , citer apa yg derang xpuas hati? Nak Tumbuk2 pun bley ~ tp set tempat r~ haha~ 1 by 1 ~ aku xder takut r~ aku takut Allah je~ Abis Kuat Aku lebaM ko pun LebaM jadi r~ asal ko puaS hati ~ BetUl X~ 
Nie DUk caKap BelaKanG~ Pahala Dye entah banyak mana taH sampaI sanggup bagi Aku Pahala FREE~ Huhuhu~ Thank YOU la ~ And dye mcm tao2 je aku nyer Amalan Xbrapa nak perfect ~ and siap tolong TambaH pahala sampingan UntuK aku~ Syukur aku Ucapkan !! dan terima kasih sekali lagi~ hehehe~
So, aku xnak cakap panjang R ~ AKu Chill Jer~ *panas pun ader~ aku xkacao awek dye pun~ .... Myb awek dye DUk Puji aku KOT?? hahaha ~ Chill la wei~ aku xder kebulur la na amik aWek ko or skendel KO~ Aku ader Yang TERBAIK nyer LA~ Comey lagi dari aWEK or Isteri Ape jadaH ko TU~ BHAHAHA~ 
Okey. STOP!


No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts