The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Friday, April 15, 2011

OKey DokeY

Peaceupontoyou~ today aku dapat headache~ pening doe~
kira mcm demam r~ tp xder r teruK~ but mmg pening r~ pening nie xtahu punca~ mungkin mlm td kot~ aku mcm Emo tanpa sebab ..
bhahaha.

Mungkin aku stress sbab mingu nie exam kot~ aku try nak wat yg terbaik untuk diri aku ..tp aku xbley r~ hahaha~ aku cuma dapat 50% je~ cz semua soklan aku dapat jawap separuh je~ bhahaha~ *tu la malas sgt~
aku bkan malas la~
aku cuma xdapat semangat aku sepenuhnya + dugaan dari rakan2 yg asyik nak luah perasaan derang je~ derang xtao yg aku pun byk masalah ~ tp sebagai kawan yg prihatin aku tunaikan la tgungjwb aku sebagai kawan mereka~ sebab derang cakap ADvise aku nie slalu memberangsangkan :) <3 aku nie bkan ape ~ aku ske baca fakta + cara release stress , mcm ne nak stdy , how to take all the problem , how to improve self confident and semua yg berkaitan utuk diri dan orang len la~ cz aku nie kurang keyakinan  :) but somehow aku lah yg berkeyakinan antara mereka :P tp xla hebat :P bhahaha


So, we all not perfect but we can tried to be one :)
hehehe~ poning pale r~ xbley taip byk2 :P okey then . aku na relex jup :P

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts