The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Wednesday, April 27, 2011

PErkh~ hari pertama !

Hari nie hari pertama aku , 
Haha~ mesti korang tertanya2 hari pertama untuk apa?
hahaha~ hari nie hari pertama aku study latenite or study malam.
Aku terjaga pukul 2 ~ but bangun kul 3 :) biasa la ~ 1st time ~1stly aku try tido~ dalam kul 9 lebeh mcm tu la~ tapi ~ aku xbley tido cz ader bau nasi goreng kampung yg derang beli~ bhahahaha~ then aku makan dulu la~ pastu try tido ~ but still xbley la~ cz aku tringat kat some1 ~ AAAaaaa~ sungguh ku xmampu menahan rindu der~ perkH~ 
Tapi xpe la~ aku cuba dan terus mencuba~ dan akhirnya lelap gak and xtahu kul brape ~ At the same time aku dah kunci alam kat phone aku ~ berguna gak HP aku yg dah nazak tu~ bhahaha~ then aku bangun Kul 3 mcm tu ~ pastu aku mandy dan wat la pape yang patut~ then kul 3 baru la aku selak2 buku~ perkh~ xtao na stdy ape der~ aku just print note from my teacher blog ~ then aku baca ~ tuh je~ 2 dalam 1 ~ xyah nak salin note daH~ 1 more~ aku nie xske phostostate buku ~ cz aku rasa mcm mencuri je~ mcm xbrapa berkat~ hahaha~ so, aku ske salin je~ that 1 of my study style la~ haha~ 


Then aku just tengok2 jer kertas sambil serve google untuk cari bahan like how to draw , and master piece of art ~ aku nie minat seni ~ and aku suke lukis~ tp still xpro la~ bley2 ja~ :P 
Then aku pun layan punya layan dah kul 6.30am ~ terkejut gak~ bhahaha~ 
tHEN AKU pun kalut la~ mandy cepat2 ~ walaupun aku dah mandi kul 3 td but untuk awek muda :P aku mandi skali lagi la~ hahaha~

layan~then aku g skolah mcm biasa ~ but today sangat penat la~ aku pun xtao kenapa ~ myb sebab terlalu panas kot~ bhahaha~ sian kat cikgu nita~ Time kelas dye je aku tido~ but kali nie dye xbg chance la ~ dye suruh aku bentang ape yang rakan2 aku tulis kat whiteboard sewaktu aku tido~ aku mmg tgh blurr r masa th~ but dengan Xperience yg aku ada aku jz explain je~ *hentam aje laH~ bhhaha~ so, pastu ada extra class lak~ layan je r~ cz kelas ckg nie xbley kong ~ cz nnt xder barakah~ huhuhu~ 
So, dye cakap sape siap bley balik~ aku pun dngan pantas~ trus r waT~ and Mendahului mmbe2 aku yg dah Tgh wat tadi~ bhahaha~ *pro gak r aku~ * cikgu aku siap puji der~  TAHNIAH2~ aku pun jz smile la~ :) sebab aku men tipu ~ aku tiru jaduaL membe aku~ tp graph aku wat sendiri la~ :) hehehe~ 
skg aku dah sampai rumah ~ then penat r~ so, aku xna tido~ and aku taip la sinopsis hidup aku dari aku bangun sampai la skg dah pukul 2.30 pm~ bahaha~ bkan pe~ nnt aku tido ~ mlm nanti susah lak aku nak tido kul awal~ :) cz semalam aku dah balon lena start kul 1.30 smpai kul 4 mcm th~ da la hujan~ perkH~~!!! nikmat tido tuH~ huuu~ masYUKK!!!!
so, Stakat nie la dulu budi bicara akU ngan Rakan2  bloG~ hehehe~ 
see you sooN~ haha~ aku dah xon9 facebook da skg ~ myb jz for awhile la~ cz xder motif da aku nak on9 ~ :) myb after this midyear exam aku on9 juP la~ hahaha~ 
tapi kalau result aku xmacam keinginan aku , aku xon9 la~ aku kena Usaha~ demi masa depan keluarga dan ANAK-anak :) eH~ ?? biler aku kawin XP arK~~~
cHOpp!! ader sikit lagi~ :P
btw~ semlm aku ader balik kampunG ~ then lepak2 la ngan nenek aku~ haha ~ nenek aku rindu aku der~ bhahaha~ yer r ~ kampung dekat je ~ tapi jarang datang~ bkan pe ~ aku cakap kat nenek aku~ bukan pe TOK~ kalau adam slalu datang nnt xder r Tok rindu :P hahaha~ kan2 ~ kalu slalu jumpe nak rindu ke?? biar susah jumpa kan sayang kan~ ops~ aku ader sayang ke ? :P 
hahaha~ then dalam duk sembang ~ tetibe tok aku cakap~ adam , kawin awal xpa~ esok tua dan tengok anak2 berjaya~ hahaha~ then aku cakap r baliK~ insyAllah tok~ 4 tahun lagi :P hahahaha~ then kezen aku menyampuk *dye cuti sem skg ~ cuti 2 bulan beb!! *  **kenzen aku cakap~ untung la dya , dye da ada calon :P hahaha~ then tok aku cakap~ Hang cari yang segak2 mcm hang jugak tao :P Hahahaha~ lawak der~ aku pun cakap~ sambil tunjuk thumb ups ~ Ye TOk , COmel tok , Akakaka~ Comek ke?? Eh , tapi sape ea? ahaks~ layan je r~ 
memang rancak la sembang ngan Tok Aku ~ hehehe~ Dye sporting nyer~ tp nenek aku yang 1 lagi blah mAk *sure la yg nie blah bapak kan :P* nenek aku yang tuh warak r~ asal balik je mesti dye tanya pasal solat , mengaji ,and tazkiraH kat aku~ aku bangga r ada family yang mcm nie ~ BTW semalam pun kat suraU meriaH der~ ramai laK~ penUh 1 saF depan~ slalu Imam , Bilal dan Tok siak serta PAk Cik piaH je~ hahaha~ then BApak AKu bukak tazkiraH der~ pasaL kerJa WakTu SolaT, HEhehe~ Ops~ terpanjang la plak blog aku nih~ hahahaha~ idea aku mencurah2 ke ladang BLog PosT la pLak~ jup2 ~ skit lagi je~ hehehe~ 
then aku dengaR je la~ layan doe lapak ngan majlis suraU~ lawak der derang sembang*bkan sembang kosong , ader isi der* hahahaha~ 
So, enough la~ aku pun blum mandi lagi nie~ bhahaha~ makan pun belum~ And 
aku perlu sokongan dari rakan2 dan orang tercinta la~ harap2 korang membantu aku untuk mencapai matlamat 2011 aku dengan mendapat strait A's untuk STPM kerana Allah kay~ :) YEAH!! BooYAH!! :) *tetibe~ so, have nice DAy Bloggers ~


No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts