The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Tuesday, June 14, 2011

15 june 1991 till 15 JUNE 2011

Alhamdulilah kepada ALLAH,
Sekarang Aku dah berUMUR 20 TAHUN,
And aku harap aku dapat menjadi seorang yang berguna kepada , ALLAH , PARENT and FAMILY  , FRIENDS, and THE MOST IMPORTANT to my LOVER. <3

Aku bersyukur , sebab selama aku lahir hingga sekarang, Pahit manis kehidupan aku sentiasa ada hikmah dya dan Mendapat pertolongan dari Allah .

AKu ingin berterima kasih kepada rakan-rakan juga kerana banyak membantu aku dikala duka dan susah masa dulu-dulu dan sekarang, sanggup melayan karenah aku ini. hehe :P aku tau aku jahat :P

THen terima kasih juga kepada LOVER aku , yang selalu memberi semangat kat aku , dikata aku give UP , dan sakit or pape lah~ DAn juga semasa aku bosan, sanggup dye melayan cerita2 karut aku dan dye juga selalu bagi BEDTIMESTORY kat aku sebelum aku tdo. :) Thank for wishing me and some bithday song :) I love ur Angel Voice :)

Then To my parent yang sanggup menerima dan membela aku dari aku lahir hingga lah Besar dan COMEL begini :P bhahhaa~ (comel kan? )
Xder cara untuk aku balas jasa mereka, kerana jasanya begitu besar dan aku xmampu nak balas sebab bergitu mahal dan bernilai jasa mereka.

So, dengan USIA yang semakin meningkat ini , aku akan berusaha untuk menjadi Insan yang lebih beriman , bertakwa dan taat kepada perintah Allah.
Setiap manusia melakukan kesalahan, tetapi Allah tidak pernah berhenti memaafkanya.
Aku syukur kepada Allah sekali lagi kerana LAHIR berAgama ISLAM, AGAMA YANG 1 , yang wajib aku ikut.

So, aku sudahi dengan Assalamualaikum WTB, DAn selamat beramal. dan selamat HARI JADI KE DUAPULUH UNTUK DIRI SENDIRI :) . chow~

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts