The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Thursday, June 16, 2011

15 JUNE 2011

Perkhhh~ MEMANG BEST ~ TIDAK AKU JANGKAKAN~ PERISTIWA INI BERLAKU, SEMEMANGNYA SEPERTI ADA SESUATU YANG BERMAIN DIFIKIRAN,

HAHA , SUre laH menyiraP~ giler doe~ aku pun xsedar~ aku pergi makan kat PASEMBOR KADER , TP Aku Tgh GAYUT kat dalam kete~ bese la ~ call Free ~ mesti call Isteri ~ Bhahaha~ THen da nak dekat Midnite~ aku pun G je laH lepak baliK~ then derang pun dah abis makan ~ Trus laH kitorang g lepak kat LAKE~ Hehehe~ LEpak nyer LEpak~ aku pUn xsedar~ tetibe je TEPUNG hinggap kat kapla aku~ PErHH , BERDEBU doe~
Tuh xpe lagi la~ aku pun ingat la~ okey ~ tepung je , bley kibas2 then bersih la~ TUP>>>TUP~~~~ NAAAHhh Hinggap pulak telur dipipi~ NAHHH~ dye baling telur mcm bola besbol der~ nasib baek POK CIK menangkis~ kene cebeh2 je~ lau x~ leBAM~
Then SebiJIK laGI NAAA~ hinggap KAt Betul2 Atas pale~ xder sipi2 nyer~ naaa~

Then , Membe aku yang bufday sama ngan aku~ CIiiTTT dya mAo lari der~ , MAna Mao lari deeeerrr~ semua sinie lari 100m 5.0 saat je~ xbley g jauH~ naa~ WAN kejar macam
motor drag tuH~ pakai TX , skali ader APek mAbuk der meh kacau~ ader lak Nak langgar dye~ XFree makan PENENDANG~ Huhh~ LAyAN ,"LU MABUK KA!!!!" (ayat wan sebelum melepaskan tendangan yg xbrapa maut, APEK tu gelak je masa kena tendang )

HAHa~ pastu FIA kena la ~ naaa TEpUnG 2KG bersama sebiji telur, untuk dijadikan KEN hari jadinya tetapi dikepala~ naaa~

HUHUHUHU~ so, da settel semua~ TIME TO SNAP LA~ nie dye~

 BAJEK COMEL LA TUH~ WEK!!!!
 NIe FIA~ KEMBAR AKU~ kitorang membe2 banyak ader kembar ~ Arip ngan de'note pun lahir skali jgk~ hehehehe~ tu la semua kepala GILA~ YEAH!!!!


PAPE pun~ THANK YOU FOR The supporter and SEORANG GADIS YANG BERDOA untuk aku DI PRank KAN~ I LOVE YOU~ HEHEHE~

PAPE pun ~ Im 20th year OLD DUDE!! mak aku cakap boley menikah dah~ tapi cari duit sendiri ~ hahahaha~ Tunggu JUP leeee~ kawe nak skoloh dulu~ pas nie kawe kawen lee~
hehehe~ Assalamualaikum~

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts