The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Thursday, June 2, 2011

Talk , silence ,cry, laugh . LOVE = She

Lame x Update BLog~ hehe~ so, aku bermula DEngaN Ayat IKLAS?
HAha~ Kinda funny That ADAM HAFIZ = HER , HER post at The FACEBOOK , THe FACEBOOK GIve ANd Idea TO FeRdaUS BLOG ~ :) hehehe~
ANd FerDAus Blog GiVE mE iDEa To ADAM HAFIZ BLoG~ :) WHAt A worD~

Xder Pape Pun Na PosT ,cUMa ~ Its HarD to GeT someTHing ,When YOu Are NothinG.
*hahahaha~



KEnapa surah Al-Ikhlas ?
HEhe~ surah nie NAma dya Al-Ikhlas tp cuba korang cari , ader ke PErkataan Ikhlas DAlam SuraH nie? Sure xder KAn . Nie menunjukkan bahawasanya apabila kita ikhlas , kita xder la bagi tao orang yang kita ikhlas , Contohnyer "Aku Ikhlas nak bagi kat Awak Buku nie"  biler cakap mcm nie , seterusnya benda tu jadi xiklas DAh~
huhu~ aku pun xpandai hal-hal ugama nie ~ but Ustaz aku la cerita ~ banyak lagi aku nak sampaikan ~ tp mata dah beraT ~ maklum laH~ dah pukul 1 pagi baru nak taip blog ~ mcm nie la jd nyer~
wallah HU ALAM~
KAy der ~ assalamualaikum~

P/S: TAjUk , Content caca merba, xder kena mengena~ ~ hahaha~ aku tgh pening ~ ahaks ~ layan je lAH~

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts