The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Monday, February 28, 2011

My Crazyness!!!

(Gambar nie menunjukkan aku bukan orang GILA!!)

Hahahahahahaha!!  sebenarnya aku xtao na update pe~ then aku nyer Syg na tahu ape kerja gila yg aku penah wat~ HAHAHAHA~ mmg byk!! HAHAHAHAHA!! xbley blah r!! aku tgk blik video yg kitowg rakam!! mmg mcm siut la!
(tp nie mmbe2 aku yg gila yg buat..aku tmpang sekaki ja..tp seyez mcm Herem)
Okey, nak tnya korang, korang penah x minum kopi + perah limao+ SUp+air teh. (rasenye mcm  th kot)
.haha~ tp kawan aku bley minum~ Korang tao x Kedai SUp Rm1 a.k.a kedai PAK BAKAQ. yg dekat sebelah petronas th~Kitowg slalu gak lepak situ~ murah ~ biasa la orang bujang ~ jimat kos~.
akaka..

Ishh.. aku bkan nak promote kedai th~ 
Kowg tao~ ader 1 mlm th~ kitowg g la lepak kedai th~ bosan~ 
then semua dah order and makan~ yg tinggal air je~ tuh pun sikit je~ 
Then ader la sowg mmbe aku nh~ dya amik air kopi mmbe aku, then amik limao kat mee rebus aku , then perah,,
pastu dya amik sup mmbe aku tuang skit~ siap tambah teh o dalam th~ 
pastu dya tnya , sapa nak minum~ ada gak yg na minum~ nama dya De'note a.k.a taufiq.
bapak nyer ati kering~ ( tapi dya th , semua sentai~ udang ngan skali kulit2 dya sapu. lapaq tara mana xtao la)
gila ~ then dya g minum btul2~ HAREM!!! eeeewwwuuu!! 
Geli siut kalo tgk live~
THen , nak jadi cerita , KEesokanyer .. dya kena jangkitan virus dalam darah~ HAHAHA! lawak pun ada~ mmg choy!! r~ sian pun ada~ 

NEXT!! citer len plak~ (mcm xmenarik je citer td) 

dah r ~ malas plak aku nak tulis~ 
BTW.. nh ader 1~2 pic and video lah~ kerja gila yg aku wat~
(byk yg ilang)
Sememangnya ayat censored yg byk~ tp layan ja~ xngeri mana pun~ haha~ 





Nih la pelajar skolah aku~ orang suro masuk kelas g dewan wat kerja gila.
tu aku la yg nek tangga guna tangan~ Tuhan bg kaki ,tp dya nak guna tangan gak~ GILA~ hahaha~

2 comments:

FatinSuri said...

HAHAHA,naik tangga pakai tangann! :P

Adam Hafiz said...

u bley ke?? hihihi~

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts