The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Friday, March 11, 2011

Bruce Lee pengubat kerinduan* walaupun seketika :p




Okey, This Is BRUCE LEE~
Sejak dua menjak nie~ aku asyik men game TEKKEN je and Ada 1 watak Forest Law a.k.a Bruce Lee la~~ MalaM2 aku G T.S kat Arcade Tuh~ mencari opponent yang setanding~ Then aku Balik aku Practice~(sementara menunggu DYE reply comment aku kat blog) Tp xder pun~ :( *AKu NA TacinG JUP*
hahaha~ tapi when aku search kat youtube tgk history dya~ kindaa funny la~ make me laugh while mood aku tgh risau & tacin :p
Tp aku noting to be blame~ cz dye nie seorang yg bewaspada ~ everything she do was rite ~ aku je yg slalu timbulkan masalah~ so, aku Chill la~ walaopun aku na tacin gak :p
But now i'm totally miss at her ~ tambah2 bila dengar lagu kat blog dye~ I miss You lak~ macam sengaje je dye na bg aku rindu dye~ NGADE betuk cik F.S nie~ Nasib la dye nie Cute , tgk muka dye je hati rasa tenang blik ~ cz i know ~ whatever happen now~ she still love me ~Betul x cik F.S???
ily u~ n miss u now~ :p

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive