The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Tuesday, March 15, 2011

THE GREEN LANTERN

By Adam Hafiz with Deviantart MURO~

Sebenarnya aku xder  pape nak post~ but td aku search kat youtube na tgk latest movie ~ then aku terjumpa 1 movie yg aku tunggu2 kan ~ dan berharap jadi kenyataan~ and Dye mmg jadi KENYATAAN DUDE!!!
Giler tul~ aku mmg minat HERO nie dari dulu lagi~ orang len Minat Superman la ,Batman la, tp aku minat THE GREEN LANTERN nie~ sebab aku ske warna HIJAU sebenarnya~ bhahaha~ lagipun Hero nie jenis hero supporter nyer kalo korang tgk kat crita justices league ~ Hehe~ 

NIe antara koleksi barangan Hijau yg aku ader~ Baju dya tuh mahal gak r~ bertungkus lumus aku kumpul duit na bli baju,and singlet tu~ Rm 200 gak r abis~ 1 Malaysia aku cari~ aku jumpa kat penang~ kat QueenBAY ~ DC comic Shop~ bahahaha~ *ini bukan riak kay* tapi nie la orang kata~ dimana ada kemahuan disitu ada jalan~ sebenarnya byk lagi baranga HIJAU aku nie~ tp aku malas na amik gambar der~ baru kemas bilik ~ xnak bagi sepah2 lagi~ 
So, last but not least .. SAKSIKAN LAH~ CERITA INI DIPAWAGAM NANTI~ KLUAR SUMMER NNT A.K.A BULAN 6 macam tu la~ BULAN KELAHIRAN AKU TU~ bhahahaha~ 


daN akhir kata~ aku rindu kat Fs der~ harap dye pun rindu aku ~ :) and Homework aku masih bertimbun dan aku berpenyakit malas dan tidak mampu untuk menyentuhnya~ TOLONG!!!!!!!!!



GREEN LANTERN RULES /O/

1 comment:

Adam Hafiz said...

waa~ ader gak orang bace ea~ tengs for the tick ~

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive