The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Thursday, March 10, 2011

Entah kenapa hari nie aku rasa macam risau jeeeee~
Risau ke resah tah~ lebey kurang mcm tu la~
Kebosanan tu mmg dah tahap melampau la~
so , skg nie aku amik keputusan untuk pergi merayap seketika~
Myb aku rindu kat dye kot~ (sesangat rindu la)
Todays mmg mcm xna bg je aku jumpa dye~ asal aku na jmpa dye je mesti ada masalah~
haizzz* xbaik mengeluh * (mana ada aku peluh ,sejuk ja~ )

Btw .. hari nie mmg sangat serabut~ smpai aku drive dengan pintu terbuka pun xsedar~
whahaha~ wat teknik imbas kembali jup~
* tadi aku pergi bayar bill broadband aku~ then afterword aku g la isi minyak kat caltex tuh~
isi punya isi~ isi RM 10 ja~  tuh pun separuh meter naik~ :P
then entah mcm ne , aku masuk kereta ,START engine then trus mara~ last2 ader brother HON aku~ laaa~ pintu aku xtutup~ fikiran aku melayang p mana entah le~ *kat syg aku kot* :P
hehehe~ tp skg nh~ rindu giler ~ cz my comment kat blog dye xreply pun ~ :(
dah la~ nak g merayap jup~ lalalalalalalalalala~
ILOVEUF.S :)

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive