The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Friday, March 18, 2011

Haha, cara dye yg ngade wat aku syg dye :D

Entah la~ aku pun xpaham kenapa aku suka dya . I just love Her with no Reason!! ader ke orang cinta mcm th? 
slalu orang suka mesti ada sebab kan? Cantik ke , cute ke , Baik ke.. But aku ske dye with no reason but now myb sebab dye ngade kot :p
tapi xpe lah ~ aku dah sayang ~ and scare to losing her. aku rase sure aku akan feels dying if losing her. 
Haha~ So, starting for now , aku da ader perangcangan untuk masa depan,skg aku start saving some money . so that i can easily gratt degree nnt ~ then work for few year, get house , car and all i need then~ BAMM!! i can married :p and InsyaAllah it will happen when i'm 25 :P
*Bkan aku gatal ke apa , BUT aku takut kehilangan dye~ that all~ (poyo r ayat ang wei , kecik2 da pk benda mcm nie)

From lagu rossa~ best lagu nie~
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu F.S

P/S; yeah, that true about LOVE. we'll do  anything for keep it last  forever :p

4.41 a.m

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive