The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Thursday, March 24, 2011

Star??

Star = Bintang = *
Kenapa ea??
benda nie Ialah ciptaan Allah~ and dye nie sebahagian dari api neraka gak kut.. sbab bintang nie sama macam matahari la..but lagi besar.. But Bintang nie adalah salah satu ciptaan yg Special lah~ cantik dan berguna utk aku dan si Dia dan semua. Cz untuk aku , dye tunjuk jalan kat aku~ bila aku susah. and utk masyarakat dye bley digunakan sebagai compas. Tunjuk arah~ tu la yg special dya~ and bintang nie , dye tunjuk jalan utuk aku jumpa si Dya ... dan sebab bintanglah dye start kominikasi ngan aku~ aku igt lagi 1st time we meet.. "tu la~ nie mesti bgn lambat tgk bintang nie~ *masa tu aku lambat datang skolah :D

Mula2 aku mcm pelik gak r~ nape derang ske sgt ngan pengawas sorang th~ tgk xla comel ner pun~ ;p
pastu ckg2 pun cakap~ korang jgn kaco fatin suri th~ dye xlayak utk korang! citt!! whisperer: "ape ke bagus nyer dak th~ " then setelah kenal ~ bru aku realize yg ~ she can make me smile~ and she love me even im not perfect  compare to her~ :P and tetibe je aku mcm ske kat dye , sbab aku nie jenis xske tgk orang sedey~ and that time dye sedey~ pasal pe tah~ so, time th 1st time aku call dye ~ :p~xna smbang lebih2 r~ malu~ bhahaha~ at that time aku nyer hati mcm milik dye dah~ :D hehee~ love u syg~ :D
And Thank YOu Allah SwT~ cz satukan Hati kitowng~ kerana Engkau Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang Lagi Maha Mengetahui~ :D

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive