The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Sunday, March 6, 2011

Insya'Allah , we find a ways ~

Thank to Allah, to show me the ways~ :)
But lately xder semangat na tulis blog~ bhahaha~ tp taip je la pe yg patut ~ 
So, lately aku byk abiskan masa men GAME je~ cz tu je yang Helping aku utk stay calm~ 
Then yesterday ::::Saturday:::: semua ahli keluarga aku g kenduri kat Perlis . so tinggal aku sorg2 je la~ bhahaha~ mmg style r~ duk umah Tengok citer Kak Limah je r~ cz Akak aku bli kat astro first~ mmg lawak~ Best Quote dye yg gemuk th~ Sabar Jela~ then NGan Usop~ " Kite baka je uma Kak limah tu(slang usop r ) bhahahathen aku men game je la smpai pagi~ giler tul~ smpai tertido~ then lappy aku bersuara~ THE TIME IS 7am~ huhu~ gila tul~ tp aku tido blik ~ then bgn kul 2pm~ whaluulluu~ pastu bgn2 trus g TS.. aku men game ~ gila tul~ smlm abis Rm5 , ari nh~ aku abis RM3~ hehehehe~ *bli makan pun kenyang~ tp xpa stress nyer pasal~ tp now aku da okey da~ We got new ways to keep our relation ~Alhamdulilah~ Thx to Allah~ Never Break HIS promise~ 
THen For My Sayang~ I cant stop loving U~ imy~

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive