The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Friday, March 25, 2011

Dapat magix word di Library

: ) :) hanya senyum je aku boley bagi~ hehehe~ 
Today kira hari gembira gak r ~ sbb nak jumpa dye mmg laH senang~ tp nak sembang th ter sangat LaH susaH~ Start2 skolah td aku dah Skip KElas ~ aku tolong CikGU kat Dewan KEmas2 kat sana~ MOP lantai lAH~ sampai Peluh2 ketiak~ nasib aku pakai inner-t ari nie~ bhahaha~ 

SO, after wat semua kerja~ aku g Koop~ Tolong Cikgu Gak~ and Murah Rezeki ~ DapaT RM 10 ~ duit ape tah~ ckgu suriami bagi~ hahaha~ so, pastu aku jumpa dye gak kat saner~ hehe~ sempat kaco2 skit~ then aku blik la kat kelas~ lepak2~ THen AKu ader NampaK ader BudaK intai2 kat Library~ hehe~ so, aku g lah Library~ Jumpa dye Tgh Date :P

Xpe2 ~ xkisah~ cz i know She Love me JE :D tul X ???
So, aku pun duduk la kat bLakanG dye~ so, we can talk la~ but Not muCH~ hihihI~ sbab aku Pun Kena Stdy~ Sbab MAK dyE MyB Bagi Sedikit Green Light If Aku DApAt Strait A's Untuk StPM nnt~ hehehe~ sbab CikGu LIZA cakap kat Aku Td~ "ang Adam , aNg belajaq pandai2 ~ bagi dapat 5A baru Mak dya Bagi Ang kawan Ngan Anak DYa~ bhahaha~ SO, that some Spirit la~ hahaha~ btw~ aku AMik 4 subjek je~ heheh~

So, kat sner td , aku sempat la TataP muka Dye Yg Xberapa CUte TuH~ WEk2 ~ hahaha~ But AKu Still Syg DYe ~ hehehe~ But Ader Kawan DYE th mcm xske aku JE~ tgk AKu PeliK je~ bhahaha~ but who caress~ akaka~ So, aku ader la BAca Hadis PiliHan td~ and ader take some note~ jupg aku Post Kat AKu nyer Other Blog~ Khas Untuk Pedoman MasyaRakat~ PAsaL Ugama KEsaYangaN aku Iaitu ISLAM~ hehe~ http://peaceupontoyou.blogspot.com/ nie dye ~ follow2 je~ and jgn FOllow je~ baca la skali~ :D

MOga2 kita Dapat Idh dinasirataL Mustakim~ " Tujukanlah Jalan YAng BEnaR" hahaha~ 

SO, aku rasa Bahagia la~ ari nie ~ cz at same time dye ketuk meja Aku And Said The Magix Word~ Waaaa~ angau jUP~ *Astagfirullahalazim~ haha~ xbley na lebey2 ~ Sayang LAgi AKu KAt Allah~ :P ~ Sebab Allah teman aku setiap saat~ dye KAdang JE :P ~ hehehe~ SO, aku nak prepare untuk Solat Jumaat~

Assalamualaikum~


P/S: Bie sayang KAmu  ~ (poyo je aku~ ) bhahhaa~

Scrips by Adam Hafiz  

No comments:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive