The Crazie

My photo
I'm Just nothing for U guys , But U Guys Are Everything for me~ :) Born on June 15. Single but Not available.

Status

☑Single ☐ In relationship
☑Not Available ☐ Available

I HAVE THOSE THING CALL tumblr
http://fanaticforlove.tumblr.com/

Friday, March 18, 2011

Kenapa susah nak jadi rajin,and malas th xder Ubat ke?

Aku mengaku aku seorang yg pemalas~ sejak dari azali~ aku xpenah ader buku latihan sejak dari bangku sekolah rendah~ ada pun sesetengah buku je~ then bila ckg aku nak semak aku akan kata tertinggal ataupun hilang~ sampai derang geledah beg aku~ na check aku bawak apa~ nasib zaman dulu2 ckg xda nak men call2 mcm skg nie ;P I'm lucky~ but aku nie jenis yg ada akai skit ~ exam pun bkan la dpt nO last ~ top 10 gak r ~ and aku kelas No 1 dari standard 1 till 4. pastu aku turun 1 anak tangga masuk kelas OMEGA~ kelas No2 . hehehe~ Taun Lompat pun aku dapat gak PTS tu~ tp mak aku xbg lompat~ entah kenapa tah~ zaman dulu aku ikut ja ckp mak aku~
Then 1 day masa aku darjah 5 atau 6 kot ~ aku kena panggil kaunseling ~ hahaha~ bkn pasal jahat tp pasal malas ~ kaunsler dya Ustaz Saidin ~ myb korang kenal kot ~ dya ske bg cengkaman maut kat kepala~ KAW GAK R~ haha~ masa dye kaunsling aku dulu ~ aku egt lagi ~ dya tanya apa~ kenapa malas Hafiz , Ckg tgk kamu nie pandai~ (dye tahu la cz dya ajar aku dari darjah 1) tp kenapa ckg2 ckp kamu x buat kerja sekolah ? ada masalah ke? cube cerita kat ustaz :D then aku xtao aku goreng ape ~ tp aku nangis Oww masa tu~ :D
Tp orang len xtao ~ kaunsling kaN~ semua Rahsia~ tp aku byk gak kena kaunsling ~ dari Parent , mak cik pak cik , kawan2 semua ader kaunsling ~ sebab aku nie mcm paku skit ~ kena bimbing~ bUT 1 ja yg Baik ada dalam diri aku~ aku xmudah terpengaruh dengan orang ~ cz aku ske wat pale sendiri~ Hahaha~ smpai skg~ cz aku nie jenis ske menang ~ but lately ~ aku dah pandaii mengalah dah~ aku skg ske tgk mmbe2 and relative and orang yg aku syg gembira~ hahahaha~ cz aku dulu HAPPY je memanjang~ BUT noW sejak2 aku dah BESAR nie ~ byk lak dugaan yg buat aku RESAH ,GELISAH ,SEDIH, KECEWA dan SEADANYA. but aku bley TABAH lagi R ~ sbab skg aku ADER supporter yg InsyaAllah bley menaikan semangat aku dan memberi nasihat yg berguna~ walaupun ngade2~ tp tuh la yg BuaT aku SayaNG kat Dya~ (^_^)V peace ~ Harap begitu juga la aku kepada dya :) And THis YEAR!! AKU STPM... aku cuak~ coz last year nyer candidates result Biasa2 jer~ and ader yg FAILED~ aku takut aku jd mcm derang~ RUGI masa belajar~ THen AKu HArap ~ BERKAT DOA IBU DAN BAPA AKU!! DAN RAKAN2 dan Orang Yg TErsaYANg~  Aku BoLEH!!!!!! BOLEH MENCAPAI CITA-CITA AKU YANG BEGITU TINGGI! TINGGI LAGI DARI GUNUNG EVERAST TUH!!  Okey ! Aku Nak Smbung KErja AKu yg TERTUNGGAK TH skG~ TGH bersemaNgat NiE~ walaopun My Future Wife myb Tgh tido kot ~ sbb dye
Push diri dya lebeh sgt semalam~ polon STUDY~ so, cian giler kat dye~ BUT sesiapa Yg berusaha~ InsyaAllah Allah SWT akan berikan Ganjaran Atas Usaha BELiaU~!! LOVE U ALLAH and LOVE U mY SAYANG~ ALLTHEBESTFORYOUSAYANG!! ilysm n myveryDOUBLEFREAKINGMUCH!!!

1 comment:

★Kau Bagai Bintang★

BintAng,

Kau Bagai Lampu yang menyuluh kegelapan malam

Menemaniku dalam keangkuhan malam yang gelap

Membunuh kegelapan malam.

Bintang,

Kau Bagai musik yang memecah kesunyian ,

Menghibur diriku dalam kesunyian malam yang suram

Meriuhkan kepahitan malam.

Bintang ,

Kau Bagaikan penyembuh yang mengubati keperitan malam

Megubatiku dikala luka dimala...

create by ADAM a.k.a pencinta BINTANG


Popular Posts

Blog Archive